Velkommen til nytt skoleår!

Velkommen til et nytt skoleår på Smestad skole!

Vi er straks klare til å ta imot 630 elever til læring, moro, trivsel, samhold og glede her på Smestad. SMAKS (Smestad aktivitetsskole) har allerede "tjuvstartet" på skoleåret, og har holdt åpent hele august. Både skolestartere og mer erfarne skolebarn har hatt gode dager på SMAKS, og er allerede i god og trygg lek, med mye godt samhold. Det er fint å se!

Mandag 22. august er ordinær skolestart:

2.-7. trinn starter 08.30 ved sine nye klasserom (helt nye elever møter utenfor administrasjonen for å få litt hjelp til å finne riktig oppmøtested)

1. trinn, våre nye skolestartere, møter i skolegården kl 09.00. Da blir det opprop og skolestart! Første dag er ekstra kort, og foresatte henter elevene allerede kl 11.00 første skoledag. FAU stiller med kaffe, saft og kaker utenfor fra kl 10.30, en veldig hyggelig tradisjon på Smestad. SMAKS er åpen for de som ikke har mulighet for å hente kl 11.00, ta i så fall kontakt med SMAKS 1. trinn.

2022/23 blir et spennende år. Velkommen til skolestart!